Blogger Backgrounds

Friday, September 2, 2011

gominam beraya di malaysia!haha

sebulan berpuasa akhirnya...perhh!alhamdulillah..hehe...aku ni bukan apa cuma kalau nak puasa susah sikit.kompem nak ujung-ujung bukak puasa tu mula la nak pengsan haha..nasib baik kawan sebilik aku ada,kalau tak dah lama mulut aku penuh dengan KURMA yuni!(tu je yang ada kat bilik..hehe)

kalau nak cerita tyme bulan puasa ni memang sampai bulan december ni kompem tak abis-abis..bek aku bukak cerita raya raya raya !!gagagaga...
bab-bab raya ni sape la tak meloncat-loncat suka kan kan??kalau boleh aku nak loncat tu biar sampai kepala aku ni bersentuhan dengan siling rumah aku!perhh kalau bole..(mau tak pecah kunk kepala aku nih)

macam taon-taon lepas..raya dah boleh buat drama kot..sama je jalan ceritanya.huhu..balik pagi raya belah mak aku,petang pula balik kampung belah bapak aku.( gominam paham mak abah..kalau boleh taon depan beraya kat rumah kita dulu yea??lain sikit! o_0)

ok sekarang aku nak tunjukkan gambar raya raya raya..enjoy! 
p/s :sorry gambar kecik padahal NIKON kot!hehe..kalau ikut saiz asal kompem terkuar garisan :D



 beraya kat rumah makyong aku.. :) kali ni baju raya aku kaler putih..(padahal aku dah plan nak kaler biru)
tapi takpe..baju tu aku boleh simpan sampai tunang nanti..hehehe (gud idea gominam!)

 mak dan abah aku berdiri kat belakang.luv u!
p/s  :cuba teka aku mirip sape??mak or abah?
 anak dara + mak orang !huhuu..lawa tak aku??(perasan jap)
 teruna + bapak orang? haha..yang duduk tu!
sebenarnya banyak lagi gamba raya tapi ni je yang mampu upload hehe gominam malas la..:P
p/s :gominam dari lubuk hati nak ucap ANJEON SEONGJEOG GEOTBOGI JOESONG IL !!!(huhu..bahasa korea maksudnya selamat hari raya maaf zahir batin! cuba translate google dapat tak??)

No comments:

Post a Comment